درخواست منو
تاریخ حدودی مراسم
درخواست قیمت منو

تزئین ماشین عروس | 20 مدل ماشین عروس شیک و لاکچری

مدل ماشین عروس

در گذشته برای بردن عروس به خانه داماد از اسب استفاده می شد که آن را با تزئینات بافته دست تزئین می کردند. اکنون ماشین ها جای اسب را گرفته اند. اما تزئینات ماشین همچنان پا برجاست.

برای برگزاری مراسم عروسی علاوه بر تشریفات عروسی بخش مهم دیگری هم هست که هر روز هم ایده های جدیدتری برای تزئین آن اجرا می شود و باید مورد توجه قرار گیرد آن هم انتخاب ماشین عروس است هر کس با توجه به سلیقه خود ماشین عروس ساده، ماشین عروس شاسی بلند، ماشین عروس ایرانی و … را انتخاب می کند

تزئینات ماشین عروس هم با توجه به سلیقه عروس و داماد متفاوت است تزیین ماشین عروس با بادکنک، تزیین ماشین عروس با گل رز یا به شکل های مختلف می تواند انجام شود.

ماشین عروس شیک و لاکچری

تزئین ماشین عروس

مدل  ماشین عروس با گل آرایی بسیار شیک و مد روز

شیک ترین مدل ماشین عروس

توجه به رنگ خودرو

شاید کمتر کسی باشد که به رنگ خودرو هم به عنوان زمینه تزئینات توجه کرده باشد. اغلب زوج ها به رنگ سفید یا قرمز علاقه بیشتری دارند. در حالی که این رنگ ها علی رغم زیبایی خاصی که دارند، زمینه مناسبی برای تزئین نیستند و نمی توانند نمای زیبایی را ایجاد کنند. خودروهای تیره رنگ، بویژه مشکی زمینه جالبی برای طراحی هستند. قرار دادن ربان و دسته گل های زیبا بر روی رنگ مشکی بیشتر نمایان می شود.

ماشین عروس کلاسیک

ماشین عروس کلاسیک

ماشین عروس قدیمی

ماشین عروس کلاسیک با تزئینات زییا و جذاب

ماشین قدیمی ماشین عروس و داماد

استفاده خودروهای نامتعارف

برخی به خودروهای نامتعارف علاقه بیشتری دارند. زیرا مراسم عروسی آنها را خاص نشان می دهد. برای مثال برخی کامیون و یا کالسکه را انتخاب می کنند و سپس با طراحی و تزئین زیبا موجب جذابیت خاصی در جشن عروسی می شوند.

ماشین عروس لاکچری

ماشین عروس لاکچری

لاکچریترین ماشین عروس 1402

تزئین ماشین عروس شیک و لاکچری

ماشین عروس کروک

خودروهای روباز برای ماشین عروس گزینه های مناسب تری هستند. هر چند دیگر سقفی وجود ندارد که بخواهیم آن را تزئین کنیم، اما جلو و عقب خودرو فضای کافی برای طراحی و تزئینات دارد. برای این دسته از خودروها چیدمان المان های تزئینی باید به صورت خطی باشد.

ماشین عروس کروک

ماشین عروس شاسی بلند

ماشین عروس شاسی بلند

تزئین ماشین عروس شاسی بلند

ماشین عروس شاسی بلند مشکی

ماشین عروس با کلاش

تزئین ماشین عروس با بادکنک

کمتر کسی به تزئین درب خودرو از هر دو سمت عروس و داماد توجه می کند. درب های خودرو از دو سمت می توانند تزئین شوند اما طرح متناسب با نماد عروس و داماد، به نظر ایده جالب تری است. اینکه درب سمت عروس با ربان  و گل های سفید و سمت داماد ترکیبی از رنگ سیاه با یک کروات نمادین تزئین شود هم ایده جالبی برای زیبا کردن ماشین عروس است.

تزئین ماشین عروس با بادکنک

تزئین ماشین عروس با بادکنک ساده و شیک

تزئین ماشین عروس با تور

اغلب تزئینات خودروها با عناصری همچون ربان، تور، گل طبیعی و مصنوعی است. در حالی که وسایل دیگری همچون حلقه و کنف هم می توانند برای ایجاد طرح های متفاوت و زیبا استفاده شوند. می توان با کنف دور تا دور حلقه ها را تزئین کرد و سپس این حلقه ها را به عنوان پایه گلها قرار داد.

تزئین ماشین عروس با تور

تزئین ماشین عروس مدل 1402

استفاده از تورهای چند رنگ

برای جالب تر کردن ماشین عروس می توان تورهای چند رنگی را با رعایت تناسب رنگ استفاده کرد. برای مثال چند رنگ سفید، یاسی، بنفش با یکدیگر تناسب دارند که می توان آنها را به عنوان زمینه طراحی استفاده کرد و سپس گل و ربان را بر روی تورها قرار داد.

تزئین آینه های خودرو

برای تزئین آینه های خودرو می توان آنها را با گل های زیبا تزئین کرد و سپس ربان های کش و قوس دار را از آینه ها آویزان کرد. این ایده اگر چه کوچک و جزئی است اما موجب زیبایی ماشین عروس می شود.

طرح ساده

گاهی یک طرح ساده بهتر از طرح های پیچیده باعث زیبایی ماشین عروس می شود. برای مثال می توان با گل های ریز و غنچه ای یک قلب بزرگ را در قسمت جلوی خودرو ایجاد کرد. اگر قسمت انتهایی قلب هم با یک پاپیون ربانی تزئین شود، زیبایی ماشین عروس را دو چندان می کند.

تشریفات ملل علاوه بر ارائه خدمات مجالس و تشریفات عروسی انواع ماشین های عروس را با توجه به سلیقه شما پیشنهاد و بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

گردآوری: تشریفات عروسی ملل

مقالات مشابه

پیام تبریکی نامزدی ادبی

پیام تبریکی نامزدی ادبی: جلوه‌ای از عشق و ادب

پیام تبریکی نامزدی ادبی یکی از زیباترین و موثرترین انواع پیام‌هایی است که به زوج‌های جوان تقدیم می‌شود. این پیام‌ها که با کلمات ادبی و شاعرانه همراه هستند، احساسات عمیق و عشق را به‌گونه‌ای هنرمندانه به تصویر می‌کشند. ادبیات غنی...
تشریفات مجالس در منزل

تشریفات مجالس در منزل

آیا تا به حال به برگزاری مراسمی خاص مانند جشن نامزدی یا سالگرد ازدواج در منزل خود فکر کرده‌اید؟ تجربه‌ای صمیمی و منحصربه‌فرد که در عین راحتی، می‌تواند شکوه و زیبایی یک جشن مجلل را به همراه داشته باشد. اگرچه...
عمارت ملل; سالن عقد شیک و لاکچری در تهران

عمارت ملل; سالن عقد شیک و لاکچری در تهران

آیا به دنبال یک سالن عقد شیک یا سالن عقد لاکچری در تهران هستید؟ امروز به بررسی یکی از بهترین، لوکس ترین و لاکچری ترین عمارت عقد تهران خواهیم رفت اما قبل از آن باید به بررسی معنای لغوی لوکس...
انواع خدمات تشریفات عروسی

انواع خدمات تشریفات عروسی

استفاده از خدمات مرتبط با مراسم‌ها و جشن‌ها اکنون به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی، میزبان جشن‌ها، مراسم‌ها، سمینارها و همایش‌های متنوع باشید. در ابتدا، خدمات مجالس معمولاً تنها برای...